onsdag 10. mars 2010

Loppis og andre skattar

Dei fleste har vel fått med seg at det ikkje berre er nødvendig, men også in med gjenbruk i desse dagar. Eg og V er som mange andre opptekne av miljøet, og spesielt V som sender meg drepandes blikk om eg skulle vere så uheldig og hive papir i feil dunk og omvendt. (Jada, eg ser den. Men av og til er det fullt i den eine bossdunken, og då..ka?skal eg hive det på bakken da?!).
Anyway..poenget er at i ein "bygge hus kontekst", som vi er i no, så er det viktig å tenke litt nytt for å spare både pengar og miljøet. Difor er vi så smått begynt å leite etter skattar på loppemarknad, gjernbruksbutikkar, diverse loft og kjellarar. Og vi finn, vi finn! Det er ikkje berre nødcvendig, det er kjekt òg. Ein finn så mykje fint at. Her er nokre av skattane..


Denne hylla har pappa arva av onkelen sin. Med nokre enkle grep (litt maling og to knaggar), så vart den til ei koseleg og praktisk hylle som skal henge på kjøkkenet.


Lampefoten fann vi på gjenbruksbutikken i Førde, og skjermen hadde eg liggandes heime. Denne lampa likte faktisk Vegard veldig godt! (Trur du den hadde passa på eit likhus?!hoho..).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar